View Single Post
Old 05-04-2013, 12:17
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
Is dat trouwens goed te doen om de tdi motorboom stand-alone te maken?
Bij mn 16v ook gedaan en goed gelukt maar zit voor de daily ook wel eens te denken aan een tdi

ik heb de nieuwe type zekeringkast erbij dus 2 zekeringkasten ,ik moet alleen nog even kijken of alles achter het dash past .
mede doordat ik de klok ook van de golf 3 gebruik scheeld dat enorm werk in de bedrading
ik heb het boompje wat van de zk naar het contact slot gaat dubbel op de draden van het contact slot gesoldeerd (zijn er maar 4) en voor de klok moet ik de tankvlotter en richting aan wijzers erbij knopen en dan moet alles werken

een maat van me (egbert mischien ken je em) heeft een donor gekocht compleet en de hele draad boom van de golf 3 in de golf 2 gebruikt incl. dde dashboom
wat ik daar van begrepen heb is dat alle draden dezelfde kleur hebben alleen andere stekkers hebben dus dat zou betekenen dat je de interieurboom van de g3 en de g2 naast mekaar moet leggen de stekkers omsolderen ook heeft mij het alu. gedeelte van het contactslot uit de g3 omgezet dus ook de richtingaanwijzerhendel en vor de ruitenwisser voordeel weer dat je de cruise dan eventueel ook weer direct hebt
en ook hij heeft de golf 3 klok ingebouwd , was goed te doen
of je moet een interieurboom van een late g2 hebben dan is het plug and play
als je meer wilt weten ,ik weet bijna wel zeker dat ook bij de sligro meet komt met zijnbeige g2 tdi automaat met verbreedstaal of hij komt in de rode jetta 1 met hawai slinger

Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote