
27-03-2013, 17:16
|
 |
VW Fanatic
|
|
Join Date: Aug 2008
Posts: 321
|
|
Je moet zien dat je accu een bak water is,je dynamo de waterleiding en je versterker een dompelpomp.
Als de dompelpomp veel meer uit je waterbak haalt dan de waterleiding aanvoert komt je bak droog te staan,als je dan een tweede accu erbij zet is de capaciteit van je waterbak groter geworden maar heeft totaal geen effect.
Alleen als ze beide vol zitten en je met je motor uit speelt,kan je langer door gaan voor ze leeg zijn.
Om te het goed aan te pakken begin je bij de aanvoer,nou is die veelste licht.
Dus dat zou je eerste stap moeten zijn,Tweede goeie kabels,dat heb je net gedaan dus is goed.
Als je de twee stappen in orde hebt moet je met motor aan bij je versterker genoeg voltage over houden.
Meeste vermogens van versterkers worden gehaald bij een spanning van laten we uitgaan van 13.8.Dus als hij achter zakt naar 12 volt of lager begrijp je wel dat hij een stuk minder vermogen eruit gooit.
Spanningsverval zal je altijd houden,dus het verlies ook,alleen probeer je dat altijd zo laag mogenlijk te houden door een goeie aanvoer en bekabeling.
Dat is het begin van een goeie installatie,en dan pas proberen de rest zo goed mogenlijk te krijgen.
__________________
Audi S3 8L 270 pk 400 nm
Waarom moet je bij een auto die op diesel of benzine rijdt, toch ook gas geven?
|