View Single Post
Old 18-03-2013, 14:11
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Ik denk niet dat hij hier op zit te wachten, want hij heeft deze zin door een taal-converter heen moeten halen en spreekt alleen Duits, Italiaan, Engels en Grieks

Ik kan je wel zeggen dat hij net een nieuwe A6 heeft en zijn vrouw ook een A6 rijd. Ze hebben nog een cabrio, maar ik weet niet precies wat.

Het is niet zo dat hij een verzamelaar is, maar een echte liefhebber van de mk2.
Zijn vorige auto heeft ook op Motorshow Essen gestaan op de stand van Wiegers en was ook een hele mooie en bijzondere auto zoals je een paar pagina's terug al kon zien. Dit is zijn opvolger en dit moet de meest extreme mk2 worden die hij de rest van zijn leven wilt houden, maar dit project had een hele slechte start en hij heeft alleen maar problemen gehad door mensen die wel zijn geld aannemen, maar het werk verkloten en er vervolgens niet meer aan door werken omdat ze het niet meer zien zitten etc.
Ook R32 HGP Bi-Turbo die hier in zat gaan we nu opnieuw klaar maken en gaat de verkoop in. Echt alles moest opnieuw en hij is nu al 6 of 7 jaar onderweg en heeft nog niks, maar dat gaat nu zeker goed komen als is ook hier weer geduld voor nodig

Dit alles zegt toch wel wat over zijn doorzettingsvermogen en over hoe graag hij dit project wil af krijgen. Ook voor mij is dit een hele zware klus, maar ook een uitdaging. Ik zie het ook vaak even niet meer zo zitten, maar ga toch door omdat ik weet dat het goed komt en hoe belangrijk dit is voor Toni.

Het belangrijkste voor mij is de positieve feedback vanaf zijn kant, want daar doe ik het voor want het is zijn auto die naar zijn wens gebouwd moet worden. Ik vind het echt geweldig om iets te mogen bouwen voor iemand die dit zo hoog heeft zitten. Dit is tevens ook het allerleukste van mijn werk en geeft mij ook elke keer weer de energie om weer verder te gaan, ondanks het werk echt niet altijd even leuk is, maar de waardering zo groot

in het engels heb ik er ook geen problemen mee hoor ik snap best dat deze man zich mischien een beetje op de achtergrond wil houden .
het lijkt me een bescheiden persoon die niet zo staat te springen om zijn auto aan de hele wereld te laten zien (gelijk heeft ie)maar deze rally alleen voor hem zelf laat bouwen.

en ik hoop dat jij het hoofd nog een beetje boven water kan houden want het zou wel heel sneu zijn dat dit project een tijdje stil komt te liggen .
voor de klant ,voor jezelf en voor ons natuurlijk

Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote