18-03-2013, 08:19
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by skywalker38
tjeezus Wilco iedere keer als je weer wat weg haalt zie ik weer roest naar voren komen,je hebt hier echt een berg werk aan respect
Kun je nagaan al die rallyes die worden te koop worden aangeboden als je die echt tot op het bot stript,er blijft van die autos hoogstwaarschijnlijk niets meer over
|
Hoi Kerel,
Ik heb inmiddels heel veel Golfjes en ook Rallye's van dicht bij gezien en weet zeker dat ik er echt geen 1 meer zal kopen.
Als maak je hem nog zo netjes, er zit echter op veel plaatsen roest tussen de naden, maar geld ook voor de meeste gewone Golfjes. Natuurlijk kan je er nog lang plezier van hebben als je alles weer netjes maakt.
Een zuurbad met KTL is dan ook de beste keuze omdat het zuur overal goed tussen komt en daar ook het roest weghaalt/verminderd.
Daarbij heeft deze geen standaard geschiedenis, want er hebben voor mij al meerdere bedrijven aan gewerkt en hebben veel verkloot wat hem ook geen goed gedaan heeft. Toch moet ik zeggen dat de kooi wel goed gemaakt was, maar de deurrubbers paste niet meer en ook had de bestuurder veel te weinig ruimte omdat de midden/hoofdbeugel te ver naar voren zat, maar wes wel mooi gemaakt en netjes gebogen.
|