View Single Post
  #1  
Old 16-03-2013, 18:26
joebaloe's Avatar
joebaloe joebaloe is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 135
Default Polo 86c g40 custom project

Ongeveer een 3 kwart jaar geleden heb ik van iemand uit de buurt een gestrand project opgekocht. Dit project een polo 86c uit 1992 met toen nog een standaard 1.3 motor. Het was de bedoeling om dit project voort te zetten als ik mijn golf 2 project klaar had. Maar omdat de golf nu meer dan een half jaar bij de spuiter staat voor een nieuw laklaagje toch maar aan de polo begonnen.

zo kocht ik de polo
Exterieur:

De polo was bij aankoop aan de buitenkant al helemaal klaar.
De polo is voorzien van andere bumpers (gecleand) en side skirts, deze side skirts zijn naadloos aan de auto geplamuurd.
De wielkasten zijn rondom uitgerold zodat de auto breder lijkt en natuurlijk lager kan.
De motorkap is verlengt en compleet gecleand.
De achterklep is half strak gemaakt en er is een spoiler op de raam gemonteerd.
De originele deurklinken zijn verwijderd,hiervoor in de plaats zijn audi klinken zonder slot ingelast.
Ook de daklijsten zijn verwijderd en gecleand.
verder zijn er nog andere spiegels gemonteerd.
De auto is compleet gespoten in golf 5 zilver en daarna zijn er op de voorkant rode vlammen met ice pearls gespoten.

De ramen van de polo zijn geblindeerd inclusief het dakraam.
Er zijn fk xenon koplampen in en heldere achterlichten gemonteerd.


Onderstel:

Onder de auto zit een kw schroefset gemonteerd.
De polo rolt momenteel op 15 brock b5 velgen met pirelli bandjes.

Interieur:

De helmel is compleet opnieuw bekleed met Alcantara.
Er zitten 2 elecktrice recaro stoelen in uit een porsche (waren nog niet aangesloten. Verder was de auto bij aankoop helemaal kaal. Geen achterbank, geen dashboard en er waren ook geen deurpanelen gemonteerd.

sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's van de verbouwing maar deze zijn ingescant van negatief .













Foto's van zoals de polo erbij stond bij aankoop.
















verdere info over mijn project volgt snel
__________________
Golf 2 1.3 86 daily
Golf 2 1.8 8v 84 Project
Polo 86c 92 project g40
Golf 2 91 donor
Golf 2 87 1.8 donor
Reply With Quote