15-03-2013, 09:43
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by 2H-2H
Er is een regeling geweest van het RDW om dat de administratieve rompslomp te groot werd. heb je de rdw al gebeld?
|
Ik heb me een tijdje terug "verdiept" in dit hele verhaal aangezien ik door de vorige eigenaar zelfs met een 2 op het kenteken zat  Maar die regeling is dat ze ervan afgestapt zijn om beide "documenten" (laten we het zo maar noemen) niet gelijk hoeven te zijn.
Een aantal jaren terug als je je papieren kwijt was kreeg je nieuwe papieren met een duplicaatcode + de platen moesten ook voorzien worden van die code. Andersom hetzelfde, dus platen kwijt kreeg je nieuwe platen met duplicaatcode en moesten de papieren ook voorzien worden van die code.
Dat hele verhaal is nu veranderd en zou je dus je papieren kwijt raken, krijg je nieuwe met duplicaatcode maar de platen kunnen dan ongewijzigd blijven.
Let wel ! als je eenmaal die code op de platen en/of papieren hebt houdt je ze en kan deze niet verwijderd worden.
Enige "oplossing" dan is zoals Misha heeft gedaan, alhoewel een agent in een negatieve bui nog wel eens lastig kan doen.
By rule:

|