View Single Post
Old 03-03-2013, 16:38
kaantjee kaantjee is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by indewarre
[QUOTE=kaantjee]Kun je dit meer toelichten? En hoe zit het met de naven dan? Ik kan namelijk geen TDI assen door GTI fusees stoppen ivm. de naven. Dit heb ik namelijk al eens een keer geprobeerd..

Oke bestel ff op ebay.de voor 18 euro per kant ff een nieuwe homokineet van een vr6 die schuif je zo op de assen.

wat een gezeik als het niks mag kosten haal je ook geen 300 pk of 600n wat je graag wilt.

en een paar andere velgen zijn dan ook de kosten niet meer.

oke geloof je me niet kom maar ff langs trek ik ff de klauwen van een s3 en plak ik die ff op men golf.............................................. ................ met 288er schijven, dan kun je zien dat er een klein plaatje tussen moet en het past. (zie adapter ebay)

ik zal morgen nog ff dat topic opzoeken van die remmen achter hier op het forum.

oja ik bedenk mij net dat de volvo t5 (240 pk +-1500 kg), (men pa heb zon ding) dezelfde remmen heeft als een 2.9 syncro. Die volvo doet ( volgens tv reclame in het verleden 0/100 7 seconden 100/0 5 sec).

je hangt vast in de gordel geloof me maar.
ik zou jou was zou ik met deze remmerij maar goed in je spiegel kijken, ik heb vaker mensen die zich verremmen achter mij, gisteren nog een mk3 gti 8v achter mij die bijna in de kofferbak zat. en die hebben 280er.

size doesn't always matter.

zie verder maar wat je ermee doet.

Sky is not the limit bij mij, ik heb ondertussen zoveel uitgegeven voor de restauratie van mijn Mk2 dat ik nu nog maar een klein budget over heb voor de remmerij.
Ik wil daarom ook niet alweer mijn velgen aanpassen vanwege andere remmen..
Ik heb max 350 a 400 te spenderen aan remmerij voor en achter. Ik kan het eventueel wel oprekken, maar dan moet het spuiten wachten v.d. auto en dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten.
Reply With Quote