View Single Post
  #30  
Old 01-03-2013, 19:52
kaantjee kaantjee is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 116
Default

Quote:
Originally Posted by Spierings
Fusees van een leon zijn heel anders dan een golf 3,

Achterschijven kun je omboren, de vraag is --> hoe wil je ze monteren
Bij een golf 3 zitten de wiellagers in de remschijven en een golf 4 heeft een losse naaf welke niet op je golf 3 past.
Hier is het dus ook makkelijk om gewoon schijven/remmen van een golf 3 te pakken.

Schijven/remmen van een Mk3 zijn te klein, dat heb ik al een paar keer vermeld..

Ik ga zometeen met pak 'm beet 300PK rondrijden en ongeveer het dubbele aan koppel, dit zijn pure speculaties, voor het zelfde is het maar 250PK, maar dannog 500nm koppel @ 1000kg. Ik wil het liefst zo groot mogelijke remmen op mijn auto met behoud van 4x100 en en MAX 315mm schijven.

Schijven zijn omboorbaar, op de achterschijven na, maar voor alles is er wel een oplossing. Eventueel van een Seat Ibiza Cupra?
Reply With Quote