25-02-2013, 00:27
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Ik heb een hele grote lijst met nieuwe delen besteld bij de Dealer en kreeg daar een leuk verhaal te horen, want zij kende deze auto al en heeft deze voor lange tijd in onderhoud gehad voor iemand uit Lunteren, waar ik dus ook woon
Als ik een jaartje eerder was geweest had ik deze niet helemaal in Friesland op hoeven halen.
Al veel onderdelen zijn al niet meer leverbaar, maar gelukkig de belangrijkste voor mij nog wel zoals de bumpers, voor-schermen, sierlijsten onder aan, deurrubbers enz.
Ik zal 1 dezer dagen een project-topic openen, maar ik doe rustig aan met dit project omdat ik nu ook haast moet maken met mijn daily omdat mijn vrouw haar auto vd zaak moet gaan inleveren
Ik ben echt super gelukkig met deze keuze, maar de motor-ombouw is nog een erg lastig klusje en ga ik eerst pas maken in een oude koets waarvan ik alleen de neus gebruik voor het pas maken van de motor zodat ik hem later alleen hoef over te bouwen. Ik ga voor een admosferische 2.5 5-cilinder motor uit 2012 en is eigenlijk niet bedoeld om over de lengte in te bouwen.
|