Ik krijg alleen maar boden van 1000,-, heb m voor 1450,- gekocht en dan nog eens 900,- ertegenaan gegooit alleen maar om m APK klaar te krijgen en dan nog APK en alles wat er in de tussentijd aan is gebeurt, reageer niet mee erop nee, moet m nog dicht laten gooien
Weekje terug begon de auto stationair steeds meer te schommele en hoog stationair te lopen, hoop gedoe om erachter te komen, ziet me maatje achterop de gasklep een einde zitte waar een slang op zou kunne, opgezocht op het internet, hoort er een stelschroef in, nergens te vinden natuurlijk
Vandaag naar de plaatselijke sloper geweest en terug gekomen met n stelschroef van n Mk1 1.8 DX, blokje zag er nog netjes uit maar die ouwe meuk werd over een week geperst.
Omdat ik dit mist; 2100 toere stationair, bij warm schommele, inhouden en stottere en ene hoog afblaasgeluid, dingie was gratis dus komt mooi uit want in de ziektewet is er geen ruimte voor een nieuwe lambdasensor of blauwe tempsensor of weetikveelwat.
Net erin gedraaid, 3 hele slagen terug en afgesteld tussen de 900 en 1000 toeren, gelijk nergens meer last van

G60je loopt weer machtig en heeft sinds dat ik m heb nog nooit zo mooi gelopen, ken er weer van genieten