View Single Post
  #249  
Old 10-02-2013, 03:42
NeFReT's Avatar
NeFReT NeFReT is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 795
Default

Quote:
Originally Posted by Dr.Golf



Hier heb ik 2 mooie verhalen over mijn eigen ervaringen
ik regel een ruil/koop deal om mijn mk3 tdi te ruilen tegen een mk2 gti 8v fire&ice
ik woon in Haarlem, gti kwam uit friesland, we spreken af in de flevopolder.
3 dagen voor de afgesproken datum ga ik onderuit met de motor en de tegemoed komende auto rijdt over mijn enkel. jippie beide enkelbanden gescheurd en een gebroken enkelbot ( 6 weken gips )
Maar afspraak is afspraak, de vrouw mee , zei proef rijden en ik voelen en luistreren of het goed zat of niet met de Gti, oke goed gevoel dus deal gemaakt en omgeruild.
poot in het witte fixeer gips dus ik kon ff niks.
na 2 weken mocht het eraf en kreeg ik loopgips, het moment om ertussen uit te piepen.
het was tenslotte me linker poot en 2 keer schakelen en ik zit op de snelweg.
zo gezegd zo gedaan de A9 bij beverwijk, warm rijden tot alkmaar , om de rotonde terug de A9 op richting Beverwijk, vol gas ,alles uit de kast.
deze golf was snel , ik zat in het gips en had nog niet zelf gereden, bij het passeren van Akersloot tikte ik de 200 aan, ging lekker en toen:
PANG distributieriem breekt (met 200km/u) op de A9, gipse pootje, vrouw hoog zwanger en niet wetende dat ik ff de deur uitwas.
gelukkig is de PF motor een vrijloop, de kleppen komen niet tegen de zuigers als het mis gaat. ik ging zo hard dat ik door kon rollen in z,n vrij tot de pomp tussen beverwijk en heemskerk.
Ik bel naat huis : schat... ik sta met auto pech op de A9, kan je me ff koen halen.
Antwoord: @#$%^&* ben je helemaal #$%^& met je gips in auto @#$%^*!

6 weken later mooi klusje gehad en weer rijden verder gegaan, mooi ervaring



haha geweldig dit.(dat gedeelte dat je je vrouw opbelde dan he:P)
__________________
Vw Golf Mk5 Gti Bwa Stage 3
Reply With Quote