08-02-2013, 20:18
|
 |
5 Cylinder Turbo Donateur
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by MelG60
Als je voor een low budget projectje een low budget ecu zoekt en je zelf handig bent met electronica dan is een systeem als deze misschien wel leuk om te doen. Als je een dure motor hebt of je doet er competitie mee en het moet goed en betrouwbaar dan zou ik gewoon dta/haltech/autronic/mbe/motec oid nemen. Ik installeer en onderhoud veel auto's met programmeerbare systemen (vooral dta) en zie veel problemen met goedkope doehetzelf systemen zoals slechte vaak vastlopende software, electrische interferentie problemen, niet kloppende outputs (als ik bv injectorpulsen controleer op mijn scoop) en te trage processors/electronica. Als je er niet te veel van verwacht en je houd van knutselen dan is zo printje van 250 euro misschien wel aardig.
|
Ben ik helemaal met je eens, maar ik heb (nog) een standaard 16V....Ik begreep trouwens dat USB gateway vrij stabiel is op KDFI...
Quote:
Originally Posted by fearless
Als je verder kijkt via google en je zoekt op jeroen, en zn kdfi gebeure. Zie je veel negatiefe reacties.
Maar kan me ook zeer goed inleven in jeroen zn situatie. Hij verkoopt spullen, en bied ook een cursus aan van 50 euro. Zodat mensen begrijpen gaan hoe alles werkt.
Mensen die een cursusje gevolgd hebben zal die ook wat makkelijker helpen heb ik al in de gaten, das ook een reden dat ik het ga doen. Wat is nou 50 euro, je steekt er wat van op en het is makkelijk voor de opbouw.
Veel mensen die lopen te klagen over weinig feedback hebben volgens mij ook niet zon cursusje gevolgd....50 euro is zeker te veel geld, of een vrije dag opnemen niet waard voor iets leerzaams.
Als iemand de hele dag druk is met mensen bellen die met vragen zitten dan kom je niet toe aan je gewone werk....Dan vind ik het niet gek dat je soms een antwoord krijgt waar je niets mee kan.
Ik heb ondertussen ook nog niets besteld/gekocht of geregeld.
Ik denk wel dat het een kdfi gaat worden, want waarom zou ik een klap geld uitgeven aan een ander systeem terwijl een kdfi van een paar honderd net zo goed werkt?
|
Het is ALTIJD de stront die als eerste komt helaas...
Ik werk op een fabriek waar we instrumentatie gebruiken om snelheid, trillingen en overspeed van gas en stoom turbines te bewaken, dat spul kost tonnen, maar als je daar mee om wil kunnen gaan, hoort er gewoon een meerdaagse cursus bij van 10.000 plus...vindt dat hij het dan niet slecht doet voor 50 euri...
Wat hij aanbied is een gewaagde zet, je bepaald zelf je ondersteuning en daarmee indirect ook je eindresultaat
Dat is in mijn vak niet denkbaar...
|