View Single Post
Old 07-02-2013, 16:48
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Black Devil
En?

Heb em van Gerrit gekocht

Toen ik daar kwam had ik er wel mijn twijfels over omdat hij best wel het 1 en ander aan schoonheidsfoutjes heeft zoals een voorbumper die stuk is, achterbumper zat ook een raar gaatje in, maar moest toch vervangen worden omdat de trekhaak er onder uit gaat, linker voorscherm heeft een deuk in gezeten, maar moet echt vervangen worden enz.

Na er wat beter naar te hebben gekeken is hij hier onder wel in hele goede staat en met de opties of het ontbreken hier van zoals ik hem graag wil hebben.
Dit is wel de eerste die ik heb gezien waar geen antenne-gat in is geboord. Hij is origineel NL zonder duplicaatcode maar er zitten helaas geen boekjes meer bij. Hij heeft nooit echte grote klappers gemaakt, maar heeft wel rondom van alles wat.
Ik ga de delen vervangen zoals de bumpers en voorschermen om hem dan vervolgens helemaal over te laten spuiten.
Ik ga de motor vervangen, maar ik twijfel alleen erg over wat ik er nu in wil hebben. Ik bouw hem in de oude BTCC-style met 18 inch velgen etc. Ik denk dat ik voor een admosferische 2.0L 20V motor ga met een setje throttle bodies enz.