
06-02-2013, 22:43
|
 |
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
|
|
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
|
|
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Lijkt mij dat een goed gedane vrije setup beter loopt als K-jet of KE-jet...Met een MAP-sensor, een gasklep positie sensor en een lambdasonde ben je al wat preciezer bezig...voeg dan de temperatuur meting, de krukaspositie toe en dan heben we toch al een wat beter regelend systeem als die schotel aan een scharnier naar de metering valve?
|
joram,een digifant heeft dit ook allemaal.ik zou mooi voor digifant gaan,heb op mijn motor hetzelfde gehad als pim hierboven beschrijft,een kms fuel.nu dat ik overgestapt ben op digifant is het zo doodsimpel,viergasmeter erin,co afstellen en bingo,klaar ben je.niks te mappen,niks te kloten om in de basis een goed rijdende auto te hebben,plus je kunt er ook nog goed mee fijnafstellen op een bank.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
|