Thread: KDFI topic
View Single Post
Old 06-02-2013, 20:49
Audi1981's Avatar
Audi1981 Audi1981 is offline
5 Cylinder Turbo Donateur

Default KDFI topic

Nu ben ik aan het rondzoeken naar deze injectievariant en ik kom tot de volgende conclusie;

- Beter als Megasquirt door extra onboard features
- Goedkoper als KMS / DTA / Motec
- Door mensen met verstand van Volts en Ohms goed te installeren
- Sequentiële injectie en DIS of staafbobine mogelijk op een 4 cilinder
- Nieuwste 1.4 versie heeft onboard wideband controller
- USB aansluiting

Nu heeft Jeroen (BS-Autotune) hier ook een account dus ben ik benieuwd of ie zich hier ook in mengt, als ie werkelijk zo druk is niet natuurlijk

Nu heb ik al heel wat gelezen over dit systeem en het draait in bijna alle draadjes om de verwachtingen die mensen van het systeem hebben / hadden. De mensen die snappen dat het geen schemerlamp installeren is, zijn er positief over, hebben meestal ook wel de infodagen erbij gekocht en gaan goed voorbereid aan de slag. Deze mensen eindigen bijna altijd met een goed lopend systeem en anders na hulp van BS-autotune komt het goed.
De categorie die wel eens een amp-tje geknepen heeft en denkt dat een hoop draden ergens in knopen gelijk staat aan iets installeren en afregelen is meestal de wat negatievere component op de fora...hoop gedoe over dat uren in rekening gebracht worden enz enz. Nu ben ik ook geen filantropische instelling en ik snap dat als service niet in de prijs zit, deze gekocht moet worden, niks geks, in de industriële electro is dat niet anders.

Nu ben ik op zoek naar de mensen die er mee bezig zijn, ik heb er met de search een paar gevonden;
http://www.volksforum.com/forum/sho...93&page=1&pp=20
http://www.volksforum.com/forum/sho...&highlight=kdfi

Nu heb ik bijna alle topics al gehad en hier en daar werd er lekker met modder gegooid...gebeurd vaak als er naar ervaringen wordt gevraagd, de stront komt als eerste
Op discussies over wat nou het beste is zit ik niet te wachten, het is een kwestie van wensen en budget...
wie rijdt er mee en wie is er mee aan de slag?

-
Reply With Quote