Voor de goede orde tog wat pics kunnen plaatsen van de mk1 en de vorderingen die ik de eerste week heb gemaakt ...tis niet zo spannend als bij sommige jongens hier op dit forum maar ik wilde jullie het tog niet onthouden...
Na 7 jaar buiten in een hoekje gestaan te hebben, met de bergingswagen opgehaald en direkt de brug op bij een maat van me in zn garage... kijken of ik het oude beestje weer tot leven kan wekken..
Ik heb de mk1 niet horen lopen en zo eigenlijk ongezien meegenomen dus weet niet wat voor vlees ik in de kuip heb
[IMG]http://i832.photobucket.com/albums/zz243/nastyfordcustom/DSC_0426_zpsfd4ef511.jpg[/ :
Linksachter wielrand slecht, rechts iets minder maar ook slecht en rondom wat kleine roestplekjes...en wat elektra werk om wat functie's werkend krijgen...
Hier de achteras en de tank op de achtergrond met demontage ....tevens de vulpijp en
slangen en leidingen en toebehoren worden vervangen...
Gelijk maar aan de binnenkant een begin gemaakt met wat laswerk...
Korte samenvatting wat ik deze eerste wk gedaan heb...
Wat Laswerk,Niewe remslangen en leidingen vervangen, tank gespoeld en achteras nagelopen. delen benzine leidingen vervangen, deze waren oud en slecht..grote beurt gegeven, niewe accu, interieur gereining en wat raamrubbers vervangen, niew gasveer achtwerklep, niewe vulhals ,stuurtje gemonteerd,Remmen rondom vervangen ,gangbaar en schoongemaakt, roest even schoongemaakt en in de zink gezet voorlopig, druk weekje geweest
Tog nog lopend gekregen en redelijk rijdend en netjes vd werkplaats naar mijn stalling gereden..

En zo gaat ze even voorlopig in een stalling tot nader order....
Moet een laag, dik en strakke mk1 worden en het liefst met een automaat...kleur word denk ik candy apple red (diep bordeaux rood) met rota of ronal turbo velgen, natuurlijk schroefset en wat strakke subtiele accesoires...minder is meer
Nu eerst wat plaatwerk en parts bij elkaar zoeken...