
17-01-2004, 20:11
|
 |
Class of 2003
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
|
|
Zooo, vandaag de Kever opgehaald. Hij doet het prima! Even de zwaar verrotte treeplanken eraf gesloopt en alle roestplekken even dik in de primer gezet.
Eerste teleurstelling: bij nadere inspectie blijkt de motor een 1300 te zijn. GRRRR @ vorige eigenaar dus. Wel dualport heads.
Meteen plaatwerk besteld bij De Boxer (tilburg): 2x voorscherm oud model, 2x achterscherm, treeplanken, achterpaneel oud model, 2x usa koplamp, 2x oud model achterlicht.
Verder wil ik graag Leon aanspreken op een lange motorkap, zoek ik nog 2 harde deuren en een lange kofferklep (die laatste wordt duur, dat weet ik).
Vooras: zit de denken over wat ik hiermee doe. Of zelf verlagen, of een Puma as? Ik wil ook graag versmallen, zijn er ook verlaagde EN versmalde Puma assen in de handel?
Bedankt voor alle hulp tot nu toe! Sneltrein cursus Kever-expert 
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
|
|