View Single Post
  #9  
Old 07-01-2013, 22:39
Zollie's Avatar
Zollie Zollie is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,917
Default

Quote:
Originally Posted by robertoal
Kijk :-) goede tips!
Over de geschakelde plus: je bedoelt dat ie niet uit gaat tijdens het starten? vandaar dat je hem van pomp afhaalt?
Kan je mij vertellen welke chippert jij gebruikt hebt? en waar deze beste man zit? Eventueel de kosten erbij?

Mij wordt altijd verteld dat de 100mm assen cruciaal zijn vanwege het extra vermogen.. Jij bedoelt dus dat ik gewoon mijn standaard asjes met flenzen kan houden? Of wel de flenzen veranderen die de bak in gaan?


Vroeger reed een 115pk 5pitter benzine ook op 90mm flenzen. Als ik soms lees hoeveel moeite of geld het is 100mm assen te vinden... Steek je 90mm flenzen erin en je bent klaar

Ja de voeding voor de TDI kabelboom haal je vanachter je zekeringkast, en de aansturing voor het relais van je oude draad van brandstofpomp. Normaal gaan je verbruikers uit tijdens het starten, de brandstofpomp uiteraard niet. Dit heeft me wel een avondje frustratie gekost voordat ik bedacht dat ik tijdens het starten mijn TDI-boom weer uitschakelde
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia
2005 Prius
Reply With Quote