View Single Post
  #56  
Old 30-12-2012, 15:22
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Quote:
Originally Posted by bprijs
Mooie update man, wat een hel zo'n motor er uit halen.
Heb zelf ook een een 1.5 automaat uit een swallowtail gehaald zonder kraan heb 2 dagen rugpijn gehad


Volgende keer regel ik ook een kraan zeker als je alleen bent


Vandaag bezig geweest met de Golf4 HRC/Bekrachtiger.
Deze heb ik nu pas gemaakt voor het rempedaal van de Golf1.
Eerst de lengte bepaald/vergeleken met de bestaande bekrachtiger van de Golf1.
Daar na de Golf4 bekrachtiger pas geslepen met pijn en moeite en veel snij olie er draad in getapt.
Daarna op zoek naar een lang stuk m10 draadeind ik heb deze gevonden van de oude bevestiging van de water pomp op het ABA blok.
Hier wat loctite op gedaan en in de stang van de bekrachtiger gedraaid.
Denk nog wel dat ik hem nog eventjes hecht met het las apparaat just in case
















Nu ben ik alleen nog aan het rond kijken voor zo'n spuit pistool voor op de compressor.
Zou graag meerdere onderdelen netjes willen spuiten ipv met de knikkerbus.
Alleen voor klein gebruik is nie dat ik hele auto's of plaat delen ga spuiten wat is een schappelijke prijs.
Zo iets kost maar 45€ maar je hebt ze ook van het veelvoudige


__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote