View Single Post
  #60  
Old 26-12-2012, 18:18
Jan-Turbo Jan-Turbo is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 386
Default

"Voor mij kan t vermogen niet hoog genoeg zijn :P Maar het moet wel betrouwbaar en zuinig blijven."
Ben toch eens benieuwd hoe je dit voor je ziet? Gezien je wens naar zoveel mogelijk vermogen druist dat wat in tegen je wens van "zuinig". Als je zuinig wilt rijden zul je ook defensief moeten rijden en dan heb je aan vermogen niet zo heel veel.

Het gat wat je op de foto laat zien zou ik wel degelijk aanpakken. Kost wat tijd maar dan doe je t wel in 1x goed. Doe je t niet dan word het haastwerk en als je daar nu al mee begint heb je nog maar 1 ding voor ogen: z.s.m. die motor erin knallen en racen met dat ding en daar krijg je spijt van!
Dan is dit het eerste plekje wat je overslaat en is de kans zeer aanwezig dat je grovere fouten gaat maken waardoor je motor het niet zal doen, je elektronica hapert, tellers niet werken of b.v. je remmen het niet naar behoren doen.
Als je t nu snel en half doet kost t je straks dubbel veel tijd om zaken te gaan herstellen of geef je er door de tegenvallers de brui aan en heb je niks meer en daar ben je nu niet voor aan t sleutelen lijkt me...

Ik wil je hiermee niet op je nummer zetten maar je gewoon waarschuwen voor de fouten die ik en waarschijnlijk velen met mij al te vaak hebben gemaakt.

Succes met de hobby!
__________________
Golf mk4 1.9 sdi daily
Caddy mk1 xxl>>> 1.8 20v turbo project
Reply With Quote