26-12-2012, 14:30
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Vento Vice
Je bent erg positief en succes met dat nieuwe huis en je Polo 6N.
Ik wist idd niet dat je jouw pech met de Vento intussen al ergens anders had verteld; daarom werd ik een beetje nijdig dat 'iemand' dat zomaar wereldkundig maakte, zonder dat er ook maar Ã*ets was gezegd in dit topic. Ik kon het niet laten hier iets van te zeggen. Dit bleek dus een misverstand...
Maar goed, life goes on... als je nieuwe projectjes start, laat het hier dan ff weten.
Een Scirocco 2.0 tfsi is erg mooi en wordt sowieso een klassieker met slechts 320 op NL kenteken; goede keus dus! Een goed 2013 gewenst.
|
Moet wel toegeven dat ik em vrijdag flink vervloekt heb! Na toch redelijk wat inspanning en geld er aan uit gegeven te hebben.
Snap je punt wat betreft het naar buiten brengen van het nieuws. Had eerlijk gezegd nog niet zo veel zin om een heel verhaal te gaan typen in dit topic.
Hier een nose shot van de nieuwe 6n...

Het is de bedoeling om hier niets aan te doen. Al kriebelt het nu al om er een schroefsetje onder te prakken!
De Scirocco 2.0 staat idd niet echt rijk bezaaid op internet. Denk zelf dat ik em uit Duitsland ga halen. Daar zijn ze toch net wat voller kwa opties. Mijn broer werkt bij een Mercedes dealer en heeft veel contacten met collega dealers in Duitsland. Wie weet is daar wat te regelen om een auto hierheen te halen voor een redelijke prijs.
Jij ook een heel goed 2013 Vento Vice