Thread: SchokR
View Single Post
Old 18-12-2012, 23:10
SchokR SchokR is offline
Forum Regular

Hup, sinds enkele maanden ben ik in bezit van Mein Einser.

De plannen zijn iets ingekort/aangepast, ik heb de ibiza verkocht en een 1976 (model 77) golf1 aangekocht met APP 1.8 20vt op KMS, g60 remmen, org interieur.
Was een pak goedkoper voor mezelf daar ik me geen ombouw kosten en geen problemen met de overschot ibiza kosten moet aanrekenen.

Nu moet de "einser" wel een beetje aandacht/perfectie om hem volmaakt te krijgen.
Maar geen laswerken ofzo...spijtig genoeg heeft ie wel luidsprekers/gaten in de hoedenplank.
Heb voor mezelf uitgemaakt dit dan maar ten top te benutten (daar een org hoedenplank in die kleur niet te vinden is).
ben dan ook bezig met een steviger stukje ice te installen.
De luidsprekers die achterbeleven in de hoedenplank zijn een setje van DLS welke best wel iets betekenen.
Spijtig genoeg heb ik geen afsluitbaar handschoenkastje waar ik de radio kon verstoppen, ik denk deze dan ook met een schermpje af te dekken?

Velgen had ik al voordien aangekocht en konden na een behandeling (richten + banden + uitlijnen) bij velgrenovatie.nl vrijwel onmiddelijk op hun plaats.
ik ben bezig om ze achteraan iets breder te zetten.

De metertjes voor turbo en olietemp. ga ik verder tegen VDO wisselen (is op dit moment een combinatie van 2 totaal verschillende exemplaren).

Verder moet ie een nieuwe en sterkere koppeling (g60 op dit moment, maar heeft zware problemen met het koppel in 4de en 5de)

en hier en daar wat lak bijwerken, voor de rest denk ik best een goede koop gemaakt te hebben.