Aangezien ik voorlopig even geen geld meer heb ga ik zelf een goeie poging wagen m'n carburateurs af te stellen.
Ik heb in principe de inlaat in orde, nog niet helemaal mooi maar wel lek vrij, maar net zo belangrijk, de uitlaat is nu helemaal rvs powersprint van voor naar achter

lekker geluidje!!
Maarrrrrr als ik nu in z'n 4 of 5 flink gas geeft gaat de motor bokken en een beetje knallen geven uit de uitlaat. Bij een warme motor is dit erger dan bij een koude motor. Ook trekt de auto harder op bij een koude motor.
Nu zitten nog de originele naalden en sproeiers in, al heb ik naalden wel opgehoogd, welke de beschreven problemen niet minder lijkt te maken.
Ook heb ik de ontsteking vervroegd tot ongeveer 13graden.
Het gaat dus om een 1.4 AEX motortje, bewerkte ciinderkop met een 268 graden nokkenas.
Zou iemand enig idee hebben welke sproeiers ik ongeveer nodig heb, en of deze enigszins zelf zijn te wisselen.
Spoeiers zijn niet al te duur zeg ik al, dus beetje experimenteren is altijd leuk
Alvast bedankt!!
Ik weet dat er een aantal andere thread over zijn vol geschreven maar kan ik niet meer vinden