View Single Post
Old 05-12-2012, 20:48
jorg-maashees jorg-maashees is offline
Postwhore

@ dennis. Graag hoor, kom maar ruilen

Deze week nog even wat checks gedaan. Waterlekkage die ik dacht te hebben is niet aan de orde, ik had er gewoon teveel in zitten. Koppakking ook gecheckt d.m.v. de snuffelaar, in is prima in orde.

Verder zijn we aan de slag gegaan met de afstelling. De co bij stationair was 7 die dus maar even terug gedraaid naar 1.5. Op toeren blijft hij gewoon netjes aan zijn waardes. Verder nog de ontsteking afgesteld. Loopt nu weer een stuk beter.

Allee nog 1 probleem: hij hapert een beetje bij hogere toerentallen . wat ook al was voordat we aan het afstellen gingen.( vanaf dat de 2e trap van de carburateur open gaat ) Dit moet ik nog even nakijken. Ik vermoed een brandstof tekort. Misschien dat er een sproeier dicht zit, of een filter o.i.d.
Dit moet ik dus nog even uit gaan zoeken

Verder ook nog even onder de auto doorgelopen, en nog een gat in de bodem ontdekt t.h.v. de kriksteun rechtsvoor. Het lijkt ooit te zijn gekomen door verkeerd opkrikken, ( ingedeukt/gescheurd, maar niet echt rot ). Hier gaat hij dus nog een keer voor naar de lasser.

Plannen voor deze week zijn om in iedergeval de audio erin te bouwen, in de zin van een kist achterin met 2 speakers, zodat ik de hoedenplank niet hoeft te verzagen, en een klein versterkertje. Verder mijn hoedenplank drager nog fixen, deze mist de bevestiging op de veerpoot ( deels ) waardoor het zaakje piept en kraakt, hier dus even een nieuw bevestigingspunt aan maken.