View Single Post
Old 28-11-2012, 18:10
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by EnVeeZee
Versnellingsbakken zijn net boxershorts, kan je niet genoeg hebben

En dan gelijk maar even verder met de updates!

Die foto van de velg met band is de achterzijde. Voorzijde staat een stuk lichter getrokken en ik weet niet of ik de achterwielen zo laat. Het is een toyo 195/45 om een 9x15 en ik vind het er persoonlijk wild uit zien, maar twijfel of het veilig is en zo moet blijven. De rm's zijn niet bedoeld om mee te raggen, maar met de geplande vermogenstoename is het misschien beter om naar een 205/45 of 215/40 te gaan. Er zal tzt een 2e set wielen bij komen voor de betere spielerei

Het spruitstuk op de foto's zit er voorlopig alleen op om te zorgen dat het blok schoon blijft, er moet eerst maar eens 'n lader op dan kan je er altijd nog een turbo naast hangen is 't motto

Ik zoek nog een aantal delen en ben er nog niet helemaal over uit hoe ik de opbouw exact ga uitvoeren. Wel ben ik er over uit dat er een korte inlaat op komt. Als er iemand ervaring heeft met de kwaliteit van de verschillende fabrikanten/leveranciers?

De plaatsing van de dynamo is een uitdaging op zich, heb diverse opties overwogen. Achter het blok spreekt me om 2 redenen niet zo aan, vind 't niet zo mooi en ik wil niet zo'n lange snaar gebruiken. Omdat ik stuurbekrachtiging heb en die ook wil houden wordt het niet makkelijker. 2e nadeel van hem aan de voorzijde bij knopen is dat mijn 180 graden bocht overbodig wordt en daar ben ik aardig aan gehecht

dit vind ik vooralsnog een mooie oplossing:

Meningen, ideeën zijn welkom

Gaat niet eenvoudig worden zo hoor, en zo'n steuntje wat op je foto zwart is om de dynamoriem te spannen gaat het niet overleven. Daar zul je echt iets deugdelijkers voor moeten verzinnen.

Is het geen ideen om je stuurbekrachtiging te laten varen?
Scheelt je een hoop leidingen en plaats in het vooronder...
Reply With Quote