Quote:
Originally Posted by Edward
dat ze dat ding nog fixen, die had hier al op de sloop staan rotten
|
Tsja het is dat het schadevak hier in nederland, door de hoge uurtarieven
dwz ,je moet certificaatje zus hebben ,bordje zo aan de gevel
milieueisen die overdreven hoog zijn etc etc
feitelijk niet meer meer bestaat dan wat plaatselijk bijspuiten ,kleine reparaties,inbraakschades,
maar ik heb ze begin '90 echt nog wel zo gerepareerd..een ander dak eroplassen .kop-kont,dat gebeurde hier ook
en als je het netjes doet ziet (bijna)niemand het..
ik heb ooit een Calibra Turbo (ja zo'n vieze gele).herstelt ,die door de verkoper van de Opeldealer waar wij veel voor werkten tegen een boom aangezet was..de A stijl stond 50 cm naar binnen..alles kapot.
bijkoment geintje dat het een demo was en gewoon 3 weken later afgeleverd moest worden
ding moest gewoon gemaakt worden door de verzekering toen ..was een auto van 85000 gulden .die schreef je zo maar niet effe Total loss..
(de mensen die hem naderhand 'nieuw' kochtten hebben nooit van iets geweten)