Woensdag avond vertrokken naar Grossrudestedt (Duitsland) daar overnacht half dagje gewerkt in onze Fabriek daar.
Daarna om 13.00 richting Tsjechië gereden om precies te zijn Olomouc.
Dit ging niet geheel vlekkeloos 180km binnen door naar Praag bedankt Tomtom maar daarna de resterende 420km over een zeer gehavende rijksweg.
Als ik lang op de rechter baan reed dacht je dat je banden het gingen begeven.
Maar goed niet getreurd kwam om 20.45 aan in het Hotel waar ik ook de reparatie uit moest voeren.
Geprobeerd om dit onmiddellijk te doen ging helaas niet volgens de man achter de receptie.
Tegenvaller dan maar een kamer boeken en de dag er na om 08.00 de reparatie uitvoeren.
Volgende morgen reparatie uitgevoerd in ja wel 5 minuten er was niks kapot installatie fout.
Binnen half uurtje stond ik dus buiten Tomtom ingesteld op Holland (1140Km) met weer de opmerking wilt u Tolwegen vermijden nee dus ging gisteren ook goed kreeg ik ook de melding maar geen tolweg gezien
Dik 2 uur onderweg wordt ik ingehaald door een Passat r32 met toeters en bellen.
Raampje open "Where is your sticker" ???? Vignet oooh dat is wat de Tomtom bedoelde je heb een Tol vignet nodig in Tsjechië
Boete 500CZK als ik ze mag geloven 45€ plus de verplichte vignet 7€ dom dom dom van mij.