View Single Post
Old 22-11-2012, 11:37
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore

sorry voor de bogus foto en het formaat..ben van de generatie die nog met zijn handen werkt..en niet met een laptop
foto is overigens uit '95..
dit was toen mijn 83er GTI ,was eerst Marsrood ,later donkergroenparelmoer van een Audi 80 Sportline..let ook niet op de wielen .alhoewel het wel 'echte' Venoms waren in 16' met Yokodrama AVS banden en geen setje van de boerenbond met Nanpang rubbers
zat ook een volledig zwart leder interieur in ,geheel opnieuw bekleed,een compleet werkend Scirocco schuif/kanteldak ,rondom schijven,Bilstein onderstel, een 1,9 DX van van Kroonenburg met alle toeters en bellen (140pk),een joekel van een geluidsinstallatie.Alpine,JBl,Infinity Kappa,.dit allemaal uit de tijd dat een simpele frontlader radio/cd speler 800 gulden kostte
elk seizoen had ik andere velgen, van nieuwe ATS cups ,RH's,ABT's in 17' (reed klote ,veelste groot).tot uiteindelijk deze Venoms
nadat de auto min of meer amper van zijn plek kwam de laatste 5 jaar heb ik hem toch maar weggedaan..ik meen nog voor €3250,-..
eigenlijk nog dagelijks spijt van ,,geld is zo op ,een simpele bak koffie kost omgerekend tegenwoordig 5 gulden ..
maar wie weet dadelijk weer zoiets terug..het word wel eens tijd weer
Reply With Quote