21-11-2012, 22:54
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by DrWeber
Mooi om de foto's van toen weer eens op internet te zien. Dan komen alle wilde verhalen weer boven, de belevenissen in Baarlo, Drachten, Valkenswaard, Assen, Hofstade, Luckau, Castrop Rauxel, Crowthorne. Wat een tijd hebben we toen als broekies beleefd. Ook leuk om me acht kleppertje te zien met 200+pk. Mensen zijn hier wel goed geinformeerd maar zie ook diverse bekende namen voorbij komen. Het autootje staat inmiddels wel verdiend te rusten achter bij ons in de loods, het motortje is helaas gecrasht in een andere GTI. Rij helaas niet meer in deze groene golf 1, ligt nog wel een motor in met nog meer pk-tjes. Op een zelfde manier klaargemaakte 2 ltr. 20v met 50er Webers, op de 8v zaten toen 48er Webers.
Maar ja die goeie ouwe tijd.
sportieve groeten uit Langenboom. Bastiaan van Gaal
|
Jouw auto werd toch door Wilbert gebouwd en onderhouden? Jarenlang klant bij Wilbert geweest met mijn mk1 cabrio en later nog even een Mk2 g60. Ben in 2003 bij VW dealer Zijm gaan werken en heb toen afscheid genomen van hem, niet om het werk (deed hij fantastisch) maar omdat ik het nu gewoon dichterbij kon laten onderhouden/repareren. Heb toen de BBS RM wielen van hem gekocht die onder de Mk 1 zaten weermee hij is gecrashed in de straat.
doe hem de groeten,
Huibert
zwarte cabrio SFDP81 destijds
|