Quote:
Originally Posted by sixpack
Een hoop van die namen doen nog mee Heinz al dan niet in een andere vorm 
wij zullen elkaar ongetwijfeld ook "kennen" 
|
Dat moet haast wel..hahaha
Tsja ,ons 'clubke' uit West Brabant was ook redelijk bekend...
mijn bekendste maat was Marc de Groot toendertijd..had toen ook een '83er
(NG-18-PS)..eerst zilvergrijs..naderhand Bright Blau..met een 2.0 8v van John v Kroonenburg erin..
we waren altijd een heel weekend op Baarlo met ongeveer 10 auto's ,tentenkamp ,barbeque en bier heel veel bier..(we hebben John toen regelmatig zat gevoerd

)..was ubergezellig..
ik was de spuiter in het groepje ,Marc de monteur,we hadden ook iemand die banden en velgen kon regelen ,waren altijd aan vanalles aan auto's aan het rotzooien..kwamen ook bijna elke week bij V Kroonenburg in Geldrop(de Bleekvelden)
maar toen de GTI club uiteenviel ,en de Meetings een ander 'karakter' kregen werd het ineens een stuk minder, tsja en de meesten gingen samenwonen of kochten een huis (kon toen nog)..
ik had altijd een 2e type 1 GTI als dagelijks vervoer erbij ,later zelfs een nette witte Pirelli (64-FL-SJ)..maar begon toch mijn interesse te verliezen in dat spul ,de buitenwereld snapte die 'ouwe zooi' toch niet bovendien
ik heb mijn 1e GTI die ik 15 jaar heb gehad in 2007 verkocht voor een lachertje.en de Pirelli een jaar later van hetzelfde
sindsdien heb ik 3 BMW e30's gehad
1 met een M30B35 conversie..

(gestolen),een Calypsorode 316i Edition met 50.000km (door een ander total loss gereden

)en tot heden een zwarte 2 Deurs met M50B25 conversie (gaat met 200pk ook goed los)
buiten dat ik elke dag word aangehouden door de politie BMW -> automatisch Aso..(meneer u reed opvallend langzaam die woonwijk in...(duh m'n carter hangt 10cm boven de grond,maar vertel dat maar eens aan Baantjer)..)
wil ik gewoon weer terug naar een net Golfje 1..met een g60 erin..
als je daar mee besmet bent laat je dat nooit meer los...al heb je een ///M gehad of een AMG ..