16-11-2012, 16:55
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Tombo90
Toenstraks om 13.45 volgens mij Aruniq gespot op de Wirosingel in Roermond, ik was in de daily passat 3b.
|
Yo,
Jep toevallig weet ik dat het om mijn Golf gaat, omdat de nieuwe eigenaar (nog grotere VR6 freak) een kameraad van me is en ik weet dat hij in Roermond was gister.
Gezien het gebrek aan stallingsruimte en de buurt waar ik nu woon, deed ik sinds ik er woon geen oog meer dicht met de VR6 in weer en wind buiten op straat!
We hebben van auto geruild, ik een originele, buiten waar ik niet naar om hoef te kijken en die geen (negatieve) aandacht trekt. En hij heeft nu weer een auto waar hij tot op de dag van vandaag spijt had dat ie em ooit verkocht. (hij heeft ooit een VR6 verkocht en is er nooit bovenop gekomen  )
Voorlopig rijd ik dus in een andere originele 'Duitser' BMW tot ik een toko heb met garage waar de hobby rustig voortgezet kan worden!
Maar de Vr6 rijd dus hier in de buurt rond, met een liefhebber als eigenaar en blijft in goede staat. (Afspraak met de spuiter voor deze winter staat, om de boel waar nodig is bij te werken en wordt gespoten)
|