Zo eindelijk weer eens een paar daagjes kunnen klussen aan mijn projectje
Beetje oud ijzer er uit geslepen.
Mooie Fred Flintstone mobiel zo
Helaas niet heel mooi op de foto gezet maar heb een plaat laten Laseren die ik eerst even had getekend in Mastercam.
Deze past weer precies op de plek waar het oude er uit is zo heb ik straks een mooie vlakke vloer.
Ik zal later wel eens betere foto's van het geheel maken moet het ook nog af lassen maar kan nog niet bij de onderkant omdat de voorkant van de auto nog niet in de draaibok hangt.
Serieus aanpaswerk voor de bevestiging van het stuurhuis.
De bouten zitten een stuk naar beneden geplaatst.
Nu kan de aandrijfas naar achteren net over het stuurhuis heen.
Hier rechts op de foto te zien dat hij er net over heen gaat ongeveer 1.5cm.
Een fototje voor het idee, ook hier te zien dat het stuurhuis naar onderen is geplaatst (als je weet hoe het er normaal uit ziet)
Nog wat foto's van het andere serieuze aanpaswerk.
Eerst een beetje ruw weg geslepen en alvast gepast.
Tegelijk ook even op een paar puntjes vast gepikt.
Hier kun je zien dat ie net iets vast zit, heb gewoon een plaatje geslepen in de juiste vorm.
Hier zit een gat in geboord met daar achter een bout gelast.
Af lassen en daarna glad slijpen.
Vervolgens heb ik een buis over dwars door midden gezaagd deze komt weer over de draagarm bevestiging.
Om hem straks zonder aanlopen te bevestigen heb ik hier een stuk karton gebruikt zodat ie overal vrij loopt straks.
Dan weer een schijf gemonteerd zodat er weer een soort kom ontstaat waar alles in opgesloten word.
Nu past de draagarm van de Porsche 944 turbo eindelijk onder de auto
Totaalplaatje nog veel afwerk klussen maar het past allemaal perfect:
Het eerste gedeelte van de airride is ook binnen.
Moest alle bevestigingen van de voorpoten af slijpen totdat ie helemaal glad was.
Nu past ie in het fusee van de audi TT dus nu is alles aangepast zodat het een geheel is geworden.
Heb het idee dat ik nu nog niet super laag kan dus moet waarschijnlijk nog heel iets aanpassen aan het toplager.
En dat de poot nog een cm dieper in het fusee kan.
Maar over het algemeen kan ik tot nu toe tevreden zijn met het resultaat.
Ga aankomende weken nog mooi klussen dus zal wel weer wat updates doen later deze weken.