12-11-2012, 20:47
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by GEENGTI
Ben je full-time met de Rallye bezig?
|
Ik werk niet full-time aan deze koets. Ben naast deze Rallye nog een Golf mk1 aan het ombouwen naar 4wd en een G60 waar ook een andere vloer in moet. Dan nog wat steunen en achterassen lassen enz voor klanten in het buitenland en nog meer eigenlijk zoals een mk2 met een R32 die krukas-schade had en ik helemaal klaar moest maken inclusief bak die ik moest aanpassen. Is net ook een mk2 Syncro met een TFSI opgehaald waar we de draadboom, intercooler-buizen, achteras ombouw naar 4motion enz. voor moest maken. Ik zit ook al tot volgend-jaar zomer vol met grote klussen en ben zelfs al aan het annuleren omdat ik er geen tijd voor heb.
Ik werk zo'n 14 uur per week aan deze auto van de 60 uur die ik werk in de week. Ik hoop dat het na 1 januari nog wat meer tijd kan besteden aan deze auto als de mk1 en de G60 klaar zijn. Komt wel weer een Corrado met een R32 ombouw voor terug, dat wel
Ik heb geen einddatum, want dan was ik er zekers niet aan begonnen. Hij is al 7 jaar onderweg en dan zal die jaar extra echt niet uitmaken. Ik ben nu zo'n 4,5 maand verder vanaf het begin dat ik hem kreeg en er is echt wel wat gebeurd al zie je dat er vaak niet aan af helaas.
Ik wil de koest toch wel zo rond Juni 2013 af hebben zodat we kunnen gaan opbouwen.
|