
30-03-2005, 08:48
|
 |
Forum Regular
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 239
|
|
Quote:
Originally Posted by kruk@b
één buitentand is (afhankelijk van het soort torsiestaaf) tussen de 7 en 9cm verlaging.
bij 2 buitentanden hangt je bus achter al tegen de eindstoppen aan,en zit je springplate op de bovenste nokjes klem.
bij 3 tanden zul je serieus de flex moeten pakken,en ook je handremkabels en aandrijfassen zullen het zwaar krijgen.
(om over het negatief gaan staan van het achterwiel maar te zwijgen)
ff ter informatie,ik rij dagelijks met mijn 77'er pano (achter 1 buitentand verlaagd),
en 1x in de 2 á 3 jaar gaat er weer een setje homokineten naar god :frown:
|
Weet ik, ben met iemand bezig om de aandrijfassen in te korten...
Wat de 3 tanden betreft, eindstoppen heb ik niet meer en om de aandrijfassen vrij spel te kunnen geven heb ik een halve cirkel uit het chasis moeten slijpen en daar een halve buis ingelast...
Hieruit is dus duidelijk op te maken dat ik hiermee nt dagelijks ga rijden.. 
__________________
Een vrouw doet een man vele zorgen vergeten...die een vrijgezel niet heeft...
|