View Single Post
Old 17-10-2012, 22:42
einzer's Avatar
einzer einzer is offline
VW Guru

Default Golf 1 cabrio 1,8 2h probleem???

Hallo,

Heb een vraag, ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe daily gekocht golf 1 cabrio
met 1,8 2h motor. Nu het volgende, afgelopen zaterdag auto opgehaald en een
kleine 6 kilometer gereden, probleemloos. Auto thuis gewassen en het viel me op naar het starten dat de auto liep maar ik kon geen gas geven, even gewacht stationair laten draaien en ik kon naar +/- 3 minuten weer gas geven. Auto bij mijn schoonouders neer gezet zonder problemen +/- 1 km. Vanavond haal ik hem op start de auto en kan heel even geen gas geven, daarna met auto naar huis gereden, onderweg slaat hij gewoon helemaal uit!! Starten, starten wil aanslaan maar doet even niks, auto loopt dan weer maar kan weer geen gas geven, uiteindelijk kan ik gas geven, rijd verder na 100 meter slaat hij weer af. Blijven starten, uiteindelijk loopt hij weer, maar kan weer geen gas geven!! Weer stationair laten draaien en uiteindelijk kan ik gewoon thuis komen. Thuis aangekomen paar keer goed gas gegeven en motor ploft ontzettend hard uit de
uitlaat, net of ontsteking niet op tijd staat, maar motor bleef gewoon lopen. Ff laten staan starten gas geven alles weer goed??? Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn???? of de oplossing hiervoor??? Ik hoor het graag....
Reply With Quote