17-10-2012, 15:57
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Inmiddels contact gehad met autoservice Gelderland. (vlak na mijn eerste bericht) Ze hadden mijn melding gelezen en wilden het best op een normale manier oplossen, maar niet wanneer ik ‘leugens’ verspreid op internet. (ze nemen namelijk wel de telefoon op alleen toevallig de afgelopen dagen niet) Volgens de garage waar ik mijn auto nu heb gebracht is het geheel onmogelijk dat de distributieriem in het afgelopen half jaar is vervangen. Mij is toen vertelt door autoservice Gelderland dat de distributieriem door hen zelf recent vervangen was. Wie is hier dan de leugenaar? Ik heb geen poot om op te staan werd er even ingepeperd… We gaan het zien, maar wij gaan hier in ieder geval werk van maken.
Een distributieriem is niet geheel onbelangrijk. Het is een geluk bij een ongeluk dat mijn auto niet meer start en we er achter zijn gekomen dat die riem direct vervangen moet worden, want anders had ik hem over een tijdje naar de sloop kunnen brengen. Ik denk dat deze mensen dit heel goed beseffen.
|