
13-10-2012, 07:36
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Oct 2012
Posts: 14
|
|
Sorry repliers, moest even weg voor het werk en was twee dagen niet in de gelegenheid zelfs maar mail te lezen, laat staan te antwoorden.
De verschillen tussen de oude kop en de nieuwe die niet paste:
- Op de oude kop stond oa de code K9. Op de nieuwe was dat K7.
- De nieuwe kop bleek "hoger" althans de bouteinden kwamen er maar 1 cm doorheen.
- Het inlaatspruitstuk paste niet, positie bouten was anders. Nadien hoorde ik dat op deze nieuwe kop een kunststof inlaatspruitstuk hoorde. Daar van staat de hele handel 90 graden gedraaid. (Op de oude kop zit een aluminium inlaat).
De man die me de auto verkocht is schappelijk. Hij doet echt zijn best en meent nu een goede vervangingskop gevonden te hebben. Vanmiddag ga ik kijken (neem de oude mee natuurlijk dit keer). Mocht het niet lukken, Richard heeft misschien ook de goede liggen, dat zoeken we nu uit.
Overigens ik woon in Veenendaal.
Groet en dank voor jullie bijdragen so far. Heel leerzaam.
|