Thread: 32b syncro '85
View Single Post
Old 16-09-2012, 11:41
Frans van Dijk Frans van Dijk is offline
Forum Newbee

koesteren zal ik dit ding zeker! hij zal zijn onderhoud krijgen en alle roest zal ik stapsgewijs verwijderen... alle aanpassingen die ik aan deze passat zal doen zullen weer terug te zetten zijn... als ik onderdelen aanpas koop ik het ondereel dat ik aan wil passen en het origineel bewaar ik netjes in de kast! ik ben niet echt een sloper... wat die japanse spiegels betreft... de originele gaan dan de kast in en ik zal er mooie afdekplaatjes voor in de plaats maken. wat het zicht aangaat, ik moet zeggen dat alle spiegels tegenvallen na de enorme joekels van mijn T3 Profi Dehler. dus deze ook. en om even een beeld te schetsen van hoe die spiegels zouden staan een foto van zijn grote (stief)broer

verder sta ik open voor sugesties en ik neem deze altijd in overweging... verder doe ik waar ik zin in heb ;p de auto zo origineel mogelijk houden of makkelijk weer in deze staat terug te brengen.
en ik zeg het nog maar eens... wat is dit ding snel zeg! helemaal voor een slee van die leeftijd! wolf in schaapskleren. das een stijl die mij sowieso wel bevalt.

groet van Frans
Reply With Quote