15-09-2012, 22:18
|
Forum Newbee
|
|
|
|
32b syncro '85
eindelijk ook de trotse eigenaar van een 32b... heb er lang op moeten wachten, een maand of 2, maar nu is het dan toch eindelijk zo ver. ik heb m voor een prikkie over kunnen nemen en gister kreeg ik eindelijk bericht dat ik m kon komen halen. zoals te zien is t momenteel een barrel en eigenlijk vind ik dat wel fijn... hij rijdt als een trein, gewoon lekker tuffen of m flink op zijn staart trappen en harder de bocht door kunnen als en ander is heel fijn! sta er echt van te kijken hoe snel dat ding, 27 jaar oud, van zijn plek komt! er zal wel het nodige aan moeten gebeuren maar ik laat eerst maar een lpg tank inbouwen... de benzine vliegt de tank uit en met de prijzen die ze tegenwoordig vragen aan de pomp... dus, liever ongeveer een euro minder per liter. als dat ding er in zit ga ik eens kijken wat ik er allemaal me moet en ga doen... wil ik hem helemaal strak hebben of ga ik toch voor het barrel... er staan iig al 2 knal gele deuren te wachten om rechts voor en links achter te vervangen want die zijn wel heel slecht. dan eens op zoek naar een andere kofferklep want ook deze heeft zijn beste tijd gehad. rondom verder veel deukjes en lelijke plekken... zo hier en daag goest maar de wielkasten lijken tot nu toe gespaard te zijn. de vulhals voor de benzine heeft betere rijden gehad en zijn door de eigenaar voor de vorige, denk ik, niet zo vakkundig gerepareerd. ook maar eens naar kijken... eerst maar wat foto's.
en de eerste aanpassing die ik ga doen is deze...
verder zijn er nu een paar van die japanse motorkap spiegels onderweg... die zet ik er op zodra ze binnen zijn...
laat maar weten wat jullie er van vinden en of jullie nog tips, opmerkingen en aanmerkingen hebben.
groet van Frans
|