Variant rijd nog steeds ,alleen had ik het idee dat hij toch wat minder vermogen had . en ik had soms ook last van dat ik bij 100km/u een auto wilde inhalen hij soms ook in de noodloop ging

. Terwijl ik wel gewoon 1bar turbodruk had op de (vdo) meter .......
Na de vaccuumslangen te hebben nagekeken , en alles te hebben gechekt toch maar even naar Van Vught tuning inMarum gebelt , en een afspraak gemaakt

Daar bleek dat de N75 klep lek te zijn waardoor deze de variabele turbo niet goed kan aansturen ! ook is meteen de variabele turbo bekeken , en de werking getest,en deze was 100 procent .
Dus hebben de jongens van Van Vught de N75 klep voor mij gemonteerd , (nieuw type van de golf Mk4, incl nieuwe stekker ) en mocht ik een testritje doen ........
Damn ! ik heb weer 110 pk hoor! , hij rijd beter als ooit , waarschijnlijk is de klep al langer stuk geweest .
Hij piekt nu bij een druk van 1,5 bar en trekt stevig door tot aan 5000 toeren , ben erg erg blij mee !
Vond vorige week ook nog een set originele zwarte zonnekleppen van een Mk3 cabrio op de sloop , voor maar 15 eurie's , dus dat kan ook van het 'nog te vinden'' lijstje
Kwam een kameraad van mij ook nog langs met een kadootje vanuit het wörtersee gebied , een originele duitse nummerplaathouder
Moest wel aangepast worden in de hoogte,maar met even creatief zijn kom je een heel eind en deze zit er inmiddels ook al op
Toen nog maar even de poetsdoek eromheen getrokken ,