View Single Post
  #81  
Old 02-09-2012, 21:28
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Vandaag werd er door www.vrijrijden.nl weer een circuitdag georganiseerd op het TT Circuit in Assen.

Op een zondag met mooi weer in de voorspelling...dat beloofde veel goeds. Bij aankomst bleek dat ook zo te zijn....volle bak op het circuit en paddock!

Heb best veel bekenden gezien en gesproken..ook Lieuwe was er aanwezig met zijn S3 en die ging goed hard rond!

Ook reden er bijzonder mooie auto`s rond, waaronder een Audi 50, Audi Sportquattro, hele oude Porsche 911 en erg veel auto`s die om waren getoverd tot serieuze tracktools.

Ook reed er een blauwe Lupo hard rond, dus na het rijden even naar de eigenaar gelopen. Bleken Duitsers te zijn die samen op reden met de Audi 50...na het vragen wat voor motor erin lag, ging de kap open. Ik verwachte hooguit een 1.6 16V GTI en hoopte stiekem een 1.8T...maar er lag een prehistorische 1.3 8V in met 2 webers...een bijzonder gezicht. De Duitser vertelde me dat het de toekomstige motor voor de Audi 50 was en puur in de Lupo hing voor het testen...cool

Na een poosje rondlopen mij ook even ingeschreven voor een sessie met de Golf. Inmiddels was m`n halve schoonfamilie ook aangekomen en ook m`n pa kwam even een kijkje nemen....we hadden fans!

M`n schoonpa heeft vandaag de sessie op de bijrijdersstoel gezeten. Was voor hem de 1e keer op het circuit en we kregen net te horen dat hij nog steeds met een grijns van oor tot oor op de bank zit

Heb na het 2e rondje me door iedereen laten inhalen...hierdoor ontstond er een mooi gat tussen mij en de 1e rijder, zodat ik niet continu in mn spiegels hoefde te kijken, maar lekker de lijnen kon rijden die ik wou rijden.

Foto`s en een filmpje:







Reply With Quote