01-09-2012, 12:36
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by fearless
Dacht eindelijk een probleemloos motortje te hebben. Scheurt er een inlaatrubbert...
Wordt dus zoeken naar nieuw spul.
Ben het een beeetje zat aan het worden, maar ga niet opgeven want had hem net fijn voorelkaar dat ie niet meer stotterde enz.
Haal de boel er dus weer achterweg en leg het even aan de kant. Ik ga een nieuw inlaatje maken. Met nieuwe flenzen en inlaatrubbers.
Ik ga dus de originele pict 7 er tijdelijk op gooien, deze heeft het bij mij nooit goed gedaan. Altijd stilvallen enz. Ik vermoed een slechte mechanische pomp.
Die elecktrische pomp tegen het schutbord zal het toch wel gaan doen op de originele carb?
Dan kan ik iig met die wagen naar Dumpd....al ging ik daar liever met motorcarbjes heen 
|
jammer van je inlaat rubbers ik heb zelf een inlaat gemaakt en daar op de carbs bevestigt met 34mm raditeur slang nog geen scheurtje er in en de slang zo kort mogelijk op het spruitstuk bevestigt. die van mij loopt nou persies zo als ik het graag wou geen gestotter meer bleek dat de vlotter nalden vats zaten ff schoon gemaakt klaar is het geen lekkerij meer.
ik wens je succes met je carbs en hopen dat het goed komt
|