Thread: Oldbest79
View Single Post
  #16  
Old 31-08-2012, 21:27
Oldbest79 Oldbest79 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default

Quote:
Originally Posted by De Pul
wat ben je van plan met de dieselcorrado dan?en dan bedoel ik meer,wat is je uiteindelijke bedoeling ermee,daily driver?


Met de corrado's ben ik er nog niet helemaal uit ik ben nog geen auto nodig voor daily want ben nog maar 16 en kan pas in november beginnen met lessen en een jaar onder begelijding rijden vind ik niks zie je het voor je met je moeder naast je die zecht dat je te hard rijd of alles fout doet now way ,

Ik zit er aan te denken om er eerst gewoon een 1.9tdi in te hangen met andere andere verstuivers,zuigers enz. staat toch al op kenteken en dan heb ik iets van 240 pk en 480 nm koppel het kan wel gekker maar vind ik eerst nog niet nodig ik kan mij al redelijk redden heb bij mijn golf 1 cabrio een 1.6 uit een golf 2 heb daar een andere krukas in gezet en zuigers afgedraait dus dat is inpriciepe ook een 1.8 carberateur van een 2l ford siera en ik ga van geloof ik 74 pk ofzo naar eerst 115 pk maar heb veel hulp van mijn vader, oud collega en andere collega van mijn vader ik denk dat ik dus de cabrio als daily ga gebruiken.,

De 16 klepper heb ik als ik de moter op tijd zet en hem er uit haal gekregen dus dat ga ik eerst doen en hem daarna op stalling zetten dan heb ik daar eerst geen omkijken naar en aan 4 auto's tegelijk werken gaat gewoon niet.

Maar heb de spuiter ook al bij de corrado's gehad en denk dat ik de diesel klaar maak voor meeting's ik weet niet of het gewardeert word zie ik van zelf wel als de tijd rijp is de 16 klepper komt op den duur een 6 cilinder in en ben van plan hem zelfs om te bouwen naar 4 wiel aandrijfing.

De diesel komt trouwens op airride, en de 16v waarschijnlijk ook als het bevalt
Reply With Quote