Thread: 94er Corrado
View Single Post
Old 29-08-2012, 18:06
m.s.t.'s Avatar
m.s.t. m.s.t. is offline
VW Enthousiast

Gister beetje verder gegaan met onderhoud carterontluchting vervangen en klepdeksel pakking gehaald.

Helaas gister en vandaag pech gehad met de auto, gister viel die uit op een rotonde, na enkele malen starten sloeg die weer aan dus ik heb niet kunnen ontdekken waar het aan lag.

Echter vandaag (hele dag in de zon gestaan) reed ik van men werk na huis 2e rotonde bam stil en deze keer moest ik berg op dus heel ver kwam ik niet haha sta je daar als automonteur hulpeloos midden op de weg XD. En deze keer wilde die niet starten. Ik had gister al zon vaag vermoeden dat de bobine te warm werd komt wel eens voor bij deze motortjes.

Gelukkig kwam er net een collega langs samen de auto aan de kant kunnen duwen en even samen gekeken en indd geen vonk vanaf de bobine! Men pa opgebeld om af te slepen en hij had toevallig nog een oude bobine liggen (die slecht was met koud weer). Deze even geprobeert thuis en gelijk starten en lopen. Deze week dus even opzoek gaan naar een nieuwe. Mischien heeft hier nog iemand eentje liggen?

Groetjes
Reply With Quote