27-08-2012, 16:02
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by René
Commercieel? Gumballrace kost inschrijfgeld ongeveer 30 000euro...
Mij hoor je in ieder geval niet klagen over het inschrijfgeld. We hebben 2x mee gedaan en vonden het beide keren het inschrijfgeld dubbel en dwars waard.
En wat de campings betreft....5 euro per persoon per nacht voor toffe locaties, gezellige locaties met lekker en betaalbaar eten...het is natuurlijk allemaal niet zo luxe als een 5sterren hotel, maar dat mag je ook niet echt verwachten voor 5eu.
Beetje jammer hoe er nu over wordt gepraat, want alle edities tot nu toe zijn geweldig mooi geweest en de inschrijvingen zijn niet voor niets binnen een dag rond...
en "the maxx" heb jij überhaupt wel eens meegedaan aan de Carbagerun?
|
Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet  Laat in het anders zeggen: voor die 300 euro verwacht ik meer. Ik zie er weinig tot niks van terug, behalve een waterzak die we hebben gekregen in Dresden... Hier heb ik om eerlijk te zijn helemaal niks aan!
De gezelligheid is natuurlijk aanwezig! Maar dit hoeft niet zoveel te kosten toch? Nog een voorbeeldje: sta je voor de pont in budapest, moet je even 7 euro per auto aftikken en dan nog eens 2 eu per persoon om over te komen :| de Hongaarse knaap die het geld hiervoor stond te innen had keurig een shirt aan met cbrun bedrukking! Hier is flink wat geld tussenweg gehaald door de organisatie...
|