Heb mijne weer aan het lopen.
Het spruitstuk lichtelijk verbouwd ivbm de inlaatrubbers.
Het is er al met al niet mooier op geworden maar technisch wel wat beter als de slangen.
Begon met sproeier 100 en de remluchtsproeier dicht - te rijk.
Remluchtsproeiers terug geplaatst, liep al beter. Maar met inhouden bij deellast/volgas.
Sproeiers 117 er in, pruttelen/inhouden is over, maar bougies blijven grijzig/wit.
Dat wordt dus nog groter er in.
Mischien dan toch gelijk die 150 er in??? Denk zelf dat dat teveel gaat worden.
Ben iig weer blij dat ie loopt en start zoals het hoort. Volgende week grotere sproeiers halen en dan hoop ik dat ie het voorlopig probleemloos doet, want heb zelf al over een andere motor lopen denken met al die ellende :P
Had zelfs problemen met de pomp!!!
Deze moet 0.15bar leveren???? Mooi dat ie overstroomde en door bleef tikken.....
als ik zelf in de inlaatslang ging blazen kon ik NIET doorblazen. Dus de vlotters sluiten goed af. Die pomp levert volgens mij wel wat meer druk dan aangegeven, zullen ze de verkeerde pomp in de doos gestopt hebben?

Heb het nu "tijdelijk" opgelost door een buisje in de slang te persen, dan stopt ie sneller met doorpompen.