View Single Post
Old 12-08-2012, 08:31
Sjeesbeest Sjeesbeest is offline
Volksforum Aandeelhouder

Als ik naar je foto kijk van je motor zitten je carbs niet in lijn, dus niet alle runners zijn even lang. Heb je de carb ook synchroon gezet?

Remluchtsproeiers gewoon open laten en stationeer sproeiers gewoon laten zitten. De juiste sproeier voor je motor weet ik zo niet maar als je een 1100 heb hoef je niet veel groter dan een standaard 1000cc motorfiets 150 a 155.

Vermoedelijk heb jij een vacuum lek, of een membraan bovenop je carb is beschadigd.

Als je een ontsteking met vacuum gebruikt moet je op elke runner een vacuumaansluiting hebben. Carbs die gaan vacuum aansluiting hebben hebben namelijk geen vacuum achter de carb als die stationeer loopt. Starten gaat dan ook moeilijk.

Tevens moet je je CO meten bij stationeer, half en volgas. De stand van de gasnaald moet je ook goed hebben. Het makkelijkste is gewoon een Innovate MTX-L meter te plaatsen.

klik voor info

Met bovenstaand kun je altijd je verbranding in de gaten houden.

Zelf rij ik met een msd 6al programmable op mijn KR en kan op elk gewenst tijdstip mijn voorontsteking programmeren, probleem met vacuum had ik namelijk ook.

Reply With Quote