Quote:
Originally Posted by Larsv5
Mooi nigel...!!
|
Bedankt Lars
Aangezien mijn bestuurdersstoel eruit zag alsof het was aangevallen door een konijn ben ik gister in Belgiƫ een setje voorstoelen gaan ophalen die in nettere staat waren...
Zoek de verschillen
En als we dan toch alles eruit hebben dan heb ik gelijk eens grondig het interieur schoongemaakt
Aangezien er een of andere aftermarket antenne op zat met een hele andere voet heb ik deze weer vervangen door een originele voet. Ik moet alleen nog opzoek naar een originele antenne spriet
Ook hing het dakpaneel tussen de C-stijlen los, bleek dat er een of ander besturingskastje voor de antenne in de hemel verstopt zat waardoor die lijst niet meer op zn plaats ging
Dus die zooi er ook uitgesloopt en de originele antenne terug
Net kwam de 'postbode' met 2 pakketjes:
Nieuwe pook aangezien de huidige een gedeelte mist en een setje raamslingers aangezien die ook maar gedeeltelijk compleet waren
Ik denk dat het hetzelfde konijn was....
Verder nog een heleboel andere dingetjes op orde gezet. Ook liep de wagen niet helemaal lekker, hij stotterde wat bij het doortrekken. Toen ik naar de oorzaak ging zoeken bleek dat ze alle vacuümslangetjes hadden vernieuwd, alleen was de slang naar de computer geen 1 meter maar 96 cm

Dus een nieuwe vacuumslang van exact een meter geplaatst en het probleem is opgelost