27-06-2012, 21:18
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Nieuw is ze niet, maar ze ligt er denk ik zo'n 15.000kms op. Zou in principe nog niets aan mogen zijn.
Maar nevermind, het is me dan toch gelukt, vraag me niet hoe. :p
Ook dacht ik om mijn ontsteking nog eens na te kijken en helemaal juist te zetten, bleek dus dat mijn lamp niet uitging. Daarnet heb ik mijn contactpuntjes eens opgeschuurd en dit euvel is alvast ook van de baan nu.
Mijn ontsteking staat nu helemaal perfect geregeld, weliswaar zonder stroboscooplamp, maar dat zou nu het verschil niet echt mogen maken.
Dan werd het tijd om nog eens te proberen, maar nu bleek hij om een of andere reden geen benzine aan te zuigen. (Enkele uurtjes geleden echt wel nog.)
Ook mijn batterij leeggetrokken terwijl ik aan het proberen was, dus laat ik het maar voor wat het is vanavond. Vannacht de batterij aan de lader, en morgen nog eens proberen. Ik ga voor alle zekerheid toch een nieuwe benzinepomp kopen, aangezien mijn huidige nog altijd de originele uit de fabriek is. En af en toe lekt die wat, een nieuwtje zal gelijkhoe geen kwaad kunnen.
Ik probeer het allemaal positief te bekijken: Als ik die ooit terug draaiende krijg zal die waarschijnlijk draaien als een nieuwtje! Met al hetgene dat ik intussen al vervangen en nagekeken heb. :p