De laatste dagen een beetje aan het denken en overleggen geweest met mn vrouw over het projekt.
Dan vooral over de kleur van de auto en welke stijl het moet gaan worden.
Ik zat aan wit te denken...diamant-wit..heb ik ooit op mn Ford Fiesta XR2 gehad,zag er super uit toen.....en ook het zelfde Ice-river blue dat op onze Golf Plus zit.....
Ook een beetje overlegd met enkele mede-Speeders....en die hadden het er ook over dat de originele kleur blauw toch het mooiste zou zijn....
Maar nu dus toch besloten dat het de originele kleur blauw gaat blijven...en dan de chromen strips eraf en de zwarte er weer op.....dus blauwe auto met zwarte accenten aan de buitenkant...ook de velgen zullen bijv. een zwart hart krijgen.
Welke velgen het gaan worden zien we dan wel weer.
Verder niet al te veel poespas aan de buitenkant..een klein beetje "een sleeper" idee....
Er komt een zwart leren interieur in ..het liefste de oudere Porsche stoelen (ook bouwjaar 1980-1985) en andere leuke Porsche details.
Dan vandaag eindelijk begonnen met de demontage van het blok....
Omdat de auto lang in een schuur heeft gestaan ziet het blok er niet meer uit ondanks dat ie een paar jaar geleden al gereviseerd en bewerkt is.
Dus het blok gaat grotendeels uit elkaar om dan onderdelen te laten spuiten , poedercoaten en verchromen.
Het blok zal zul chroom/zwart en alu-tone als kleuren krijgen.
En dan ook nog een leuke verrassing.....wist het niet zeker...maar er zitten dus Schrick nokkenassen in...
Tevens dit weekend nog weer wat leuke onderdelen kunnen kopen.
Een nieuwe Radiator afmetingen : 670 x 310 mm
En een set Originele Nieuwe Zwarte Golf 1 spiegels....nog in de doos en plastic.
Ik zit nog op meer dingen te azen....
Ben nog in onderhandeling met een set 15" EtaBeta velgen met een mooi diep bed..heb ze nog niet vaak gezien..niet heel bijzonder maar gaat zeker bij de stijl van de auto passen.